המלווה

אז אחרי שבחנתם ובחרתם בקפידה ספקים ואנשי מקצוע, מגיעה הבחירה הקלה יותר, בחירת המלווה /מלוות שתהיינה איתך ביום המרגש שלך.

מה תפקיד המלווה של הכלה?

להכיל, לתמוך, לפרגן, לענות לטלפונים, להיות בקשר עם החתן, לדאוג שתאכלי, שתשתי, לדאוג למוזיקה ואוירה, לייעץ….וכל זה תוך כדי שיש לה להתארגן בעצמה.

נדרש מהמלווה להתנתק ממה שקורה איתה ביומיום ולהתמסר אליך, החברה הטובה שמתחתנת.  בנינו, נדרש ממנה לא מעט!

מי וכמה מלוות לי?

הנטייה הטבעית, שתבחרי בחֲבֵרָה הכי טובה או באחות/דודנית הכי קרובה לך.

אחת שתיים או שלוש-חמש מלוות, תלוי באופי ובחברותה שלך.

כשתבחרי אחת או שתיים, לך, יהיה שקט סביבתי ולמלווה הרבה אחריות, על כן בחרי אחת או כאלה שתוכלנה לעמוד בזה.

במידה ובחרת במספר מלוות, קחי בחשבון את הרעש הסביבתי של המלוות, מאפרות, תסרוקתנים, צלמים (זה יכול להגיע ל6 אנשי צוות ואף יותר)…בקלות אפשר לצאת מהכלים מרוב ההמולה.

"תסמונת הכלה ההיסטרית"

גם אם את האדם הכי רגוע, קול ואדיש בעולם, יום החתונה הוא יום עמוס בהתרחשויות ובמהלכו מתנהלת אופרציה מורכבת שתגשים לכם יום חתונה מושלם!

כל תקלה או סטייה קטנה מהתוכנית, יכולה להוציא אותך מהאיזון ולעורר בך פחדים שלא הכל ילך כמתוכנן ולכן, את צריכה להקיף את עצמך בחֶבְרָה מכילה, תומכת, נינוחה ומרגיעה.

לא מחייב בכלל, ואולי ההיפך הוא הנכון, אבל יש סיכוי שייצא ממך שד שלא ידעת שקיים בך…שיגרום לך להתנהג בהיסטריה ובאופן שמאוד לא מתאים לך, ומי ייספוג את זה? החברה הכי טובה!

אותה אחת שניחמה אותך כשנשבר לך הלב, שטיילת איתה חודשים בדרום אמריקה, שהפתיעה אותך ביום ההולדת, שזוכרת אותך עם חצ'קונים, שהייתה איתך בלשכת הגיוס, שמספיקה הברה אחת כדי שתקרע את שתיכן בצחוק שלא נגמר, שראתה ושמעה על כל הדברים המביכים שקרו לך, זאת שדמיינה את היום הזה יחד איתך עוד כשהייתן ילדות.

אתן לך שלוש עצות זהב:

הראשונה – בחירת המלווה צריכה להיות מושכלת. דוגמא: עדיף חברה תקתקנית ואחראית על פני חברה שאת יודעת שהיא מרוכזת בעצמה, את מתה עליה, אבל יש סיכוי שבמאני טיים, היא פשוט לא תהיה שם עבורך. לא כי היא לא אוהבת אותך, כי היא פשוט לא כזאת….אם את ממש חייבת אותה, תביאי "מלווה גיבוי"…

השנייה – תדאגי שמקום ההתארגנות יהיה גדול מספיק להכיל את המלוות שמתארגנות בעצמן וגם לאנשי צוות. כבר נתקלתי בכלה, 3 מלוות, מאפרת לכלה, מאפר למלוות, תסרוקתן לכלה, תסרוקתן למלוות, צלם וידאו ואנוכי, צלמת סטילס…10 אנשים בחדר סטנדרטי במלון!!!!!! פשוט תדמייני…

השלישית –  האצילי סמכות לכל אחת מהן: אחת עונה לטלפון ספקים, השנייה בקשר עם החתן, השלישית דואגת שתאכלי ותשתי, הרביעית אחראית על הציוד האישי שלך אותו יום, החמישית למוזיקה ואוירה…ואחת מהן, שתהיה האחת שאת סומכת על הטעם שלה והיא זו שתייעץ לך.

ככה, לכל אחת יש את מקומה ותפקידה, ואת, כלה נינוחה בהתהוותה.

 

אז איך להעביר את היום הזה ולהישאר חברות:

תבקשי סליחה מראש אם תצאי מגדרך.

תעשו מפגש כלה-מלוות ותסכמי עם כל אחת את תפקידה.

תשומת לב: תדאגי לכיבוד ושתייה, מתנה קטנה לכל אחת מהן.

תודי על כל דבר קטן שהן עושות עבורך.