Save the date

אתה הצעת נישואים, את התרגשת ואמרת I DO !!!

סגרתם מקום להתחתן בו וכן, זה קורה! יש תאריך!

הספירה לאחור החלה ואיתה הsave the date  – רעיון מקסים שהגיע לארצנו הקטנטונת בשנים האחרונות והפך להיות חלק מההכנות לחתונה המיוחלת ובעזרתו, אתם מודיעים על החתונה הקרבה והאורחים, יכולים לשריין לעצמם את התאריך.

אז מה זה בעצם?

תמונה או סרטון בכיכובכם (או לא) בשילוב התאריך המיועד לחתונה או כיתוב המרמז על החתונה הקרבה. אפשר לשלב אלמנטים ואביזרים שמציינים את התאריך או פשוט לכתוב או לצייר על התמונה את התאריך.

מתי?

בין הסידורים והחיפוש אחרי הספקים לחתונה, אתם מטפטפים לעולם תזכורות על יום החתונה…פרומו/טיזר אם תרצו…..אפשר מיד כשיש תאריך… כשהתאריך מתקרב….אפשר לפרסם את אותה תמונה ואפשר לגוון ולפרסם בכל פעם תמונה אחרת.

איפה מפרסמים SAVE THE DATE?

באינסטגרם…בפייסבוק…ווטסאפ…ובעצם בכל מדיה שמחברת אתכם אל מעגל הקרובים אליכם.

 

אז איך ומה עושים?

DIY – עם קצת יצירתיות והרבה השראה מאין ספור דוגמאות שיש ברשת, תוכלו לעשות save the date בעצמכם, השתמשו במאפיינים אתכם כזוג וצרו סטיילינג שמתאים לכם.

אם גיבשתם קונספט (רעיון, סטיילינג, צבע, סגנון) שיאפיין את החתונה, השתמשו בו ביצירת SAVE THE DATE. זה ייצור טריילר מושלם לחתונה!

ניתן להשתמש בשרשראות, נרות, דגלים, איורים, GIF, כיתובים, תמונות שלכם, חפצים שמזוהים איתכם, לוח גירים, בעלי חיים ועוד'….כמובן שלא הכל ביחד, הרי לא נרצה קרקס …

צילום מקצועי – מה שהתחיל כtrash the dress  והפך לצילומי זוגיות/צילומי חברות ומשם נבחרות התמונות לsave the date.

לא מעט זוגות מעוניינים בסיישן מקצועי של תמונות מימי החברות…משהו שיהיה אפשר להראות לנכדים כשעוד הייתם צעירים, יפים וטורפים את העולם…

בד"כ צילומי חברות/זוגיות מקצועיים מצולמים ע"י הצלם/ת שנבחר/ה לצילום החתונה וטוב שכך.

זו הזדמנות מצויינת לצלם להכיר אתכם וליצור דינמיקה חזקה יותר בינכם ליום האירוע שגם ככה הוא יום אינטנסיבי , מרגש וכזה שלא באמת תהיו בו  100% בפוקוס.

מצטלמים בהקדם ומשתמשים בתמונות לsave the date  כפרומו לאירוע. דוגמאות לsave the date.

מעוניינים בצלם לחתונה? רוצים רעיונות לsave the date? צרו קשר